Dagen börjar som dagens datum är ..

.. otrurs dagen, börjar med att bråka med pappa direkt när man vaknat och satt sig vid frukost bordet så det slutade med att vi gick åt två olika håll.
Har iallafall fått vaknat de här dagen, de är ju alltså fredag den 13:e idag och jag hoppas verkligen att ingenting kommer gå snett, ska försöka hålla mig lugn idag.. Börjar jobba i morgon som tur är, sen jobbar man en dag innan man blir ensam hemma, mamma & pappa åker på semester ungefär hela Juni så då blir jag heeelt ensam här hemma, ska bli ganska skönt faktiskt. De enda problemet är väl att jag inte har någon bil så jag kan ta mig någonstans, som tillexempel på midsommarafton.. Vad ska man göra då (?) sitta hemma, titta på tv och dricka vatten ?

Min speciella dag börjar ju på Måndag också :) underbart, får se hur det förändrar livet om några veckor. Jag hoppas på framsteg och lycka!
Nu ska jag duscha, klä mig och gå hem till mina kusiner tror jag..

Ha en bra dag!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: