åter igen en dryg söndag

Godmorgon!

Nu vaknade man nyss, eller ja för en stund sen. Har hunnit slå upp skärmen på datan och slagit upp några recept på GI- huvudrätter, måste se om det finns någonting gott som man kan göra till middag denna vecka..
Det är som sagt sista veckan man bor i lägenheten i veckan också, 3 nätter kvar sen är lägenheten inte min längre. Då blir den långt i från min och det ska bli sååå skönt, få flytta till en stor lägenhet med massa utrymme. Massa rum och och ett riktigt badrum med badkar :P ooh vad ja ska ligga där varje dag..

Idag ska jag packa, tvätta, sola, träna och jaa de är mycket jag ska göra innan jag åker hem till Östersund igen! Buuhuu.. well, ni får ha en bra dag så kanske jag uppdaterar mig mer senare..
None
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: