Årets första...

....jag har tagit årets första dopp i sjön! Iiiih de va riktigt kyligt men ändå skönt :) tur va väl att vi inte filmade när jag skulle hoppa i vattnet, jises de tog sin tid innan jag kom ner i vattnet men ja kom ju dit tillslut iallafall och de är jag stolt över.
Hade jätte kul i bastun, haha jag var fullständigt galen när jag sprang runt där, Rebecca blev livrädd när jag tog på mig simglasögonen hehe. . sen hade jag på mig några flyt grejor och ja tänkte faktiskt lägga upp en bild på de i de här inlägget så ni får se va sexigt de såg ut när jag hade badrocken på mig också ;p

Sen händer de väl inte så mycket, ska göra mig i ordning inför i morgon eftersom jag börjar jobba då. Känns rikigt skönt att man har fått jobb och att man ska få jobba bort ett tag av sommaren så de går fort tils i höst när jag ska ta körkort och köpa bil :)
Nej nu blir det film och mys en stund! Ha en fortsatt bra kväll alla kära läsare..
jag med jätte musklerna ;)
  Rebecca "thai-horan:p"<3

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: