arbete och flygande fara!

Hejhejhallå!

hoppas ni har det bra allihopa, nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har haft en hel lugn dag idag, skönt är det men ändå tråkigt då de kommer så lite folk. men de beror ju på de här vidriga vädret vi har hela dagarna!!
Jaha, nu ska jag iallafall snart göra mig i ordning sen ska jag sticka iväg och rida hästen! Får strunta i att det regnar idag, måste ut och motionera både hästen och mig..

Jaja, vad har jag mer att berätta då? ingenting tror jag faktiskt, mamsen och papsen kommer inte hem förrän söndag eller måndag så jag blir ensam ett tag till, jippie! Perfekt då kan jag fortfarande göra vad jag vill när jag vill..
Jobba, städa och bara leva livet ;)
Nej nu blir det ombyte och ge sig iväg till stallet!

Ha det så bra
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: