Ändrade planer

Godmorgon!

Eller va ska man säga att de heter, gomiddag kanske!
Ja jag ligger iallafall i sängen hemma hos mamma & pappa nu, nu undrar ni säkert vad jag gör här igen?
Jo men de va så att igår så åkte jag på en plötslig magsjuka.. Eller de började egentligen igår natt men jag spydde inte förrän igår morse!
Så jag fick lov att åka hit igen, har legat och sovit ungefär konstant sen klockan 2 igår eftermiddag!
De känns skönt att ha fått sovit ut... Men det finns en sak jag saknar nu och det är att få dricka vatten och äta mat.. Jag känner verkligen hur gott de skulle vara med ett kallt glas vatten!!
Men istället får jag sitta och dricka Proviva dryck och cocacola istället.. Well, orkar inte sitta och skriva mer!

Tror ja ska byta om till bikini och lägga mig ute i solen en stund

/ Jennifer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

haha ja jag minns inte det ;D men det var roligt med våra små tävlningar:P minns du när jag käka pannkaka då:P

2008-06-07, 20:47:17 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: