aldrig någonsin..

Hejsan!

Nu har man hunnit med mycket idag, eller ja mycket och mycket.. för ovanlighetens skull så var det mycket.
Har jobbat mellan 14:00 -19:30, var meningen att jag skulle jobba enda till 20:00 men eftersom man är så snabb av sig så blev vi klar redan 19:30
 Har jobbet i serveringen till 17:00 sen var det bara börja och laga middag till 10 personer, det fick bli jätte god lax och potatis, suveränt gott! Viiilka kockar anna och jag är alltså.
Serverade middag och stökade på i köket sen var vi klara.
Har hunnit med en träningsrunda också, och jag tror aldrig någonsin att de vart så jobbigt att springa som de var nu ikväll, kan ju kanske bero på att jag hade hela långa kilometers backen kvar på slutet, uscha!
Men jag hoppas att min kondition förbättras med dagarna och att den här GI-metoden fungerar så det blir bra till beach 08 .. de är ju som sagt var bara 30 dagar kvar tills vi åker till Turkiet :)

Nej nu blir det duschen sen ska jag slå mig ner i soffan och se på film i min ensamhet.. Har ju fått reda på att mamma och pappa är enda nere i Karlstad nu så de är frid och fröjd här hemma :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: