10 - juni - 08

Tiden går fort, jag förstår inte riktigt hur det egentligen kan ha gått så fort som det gjort mellan februari och juni?
Är det bara jag som blir helt förvirrad, det känns som att det bara var någon vecka sedan vi bokade utlandsresan och då de var 180 dagar kvar tills vi skulle åka, men nu sitter vi här, nu är det bara 36 dagar kvar tills vi åker.
Och det är endast fyra dagar kvar tills jag börjar jobba. Ojoj vad fort tiden går, nu är man snart 65 år också.

Well, de här tråkiga vädret får en att gå sönder och samman, det är verkligen värdelöst! Regnet bara öser ner, det finns som inget stopp på de heller.
Längtar tills jag får sluta för den här lektionen är över så jag slipper den, engelska är verkligen inte min starka sida och de vet nog dom flesta!

Sitter och blickar ut över alla andra i klassen, det är faktiskt ingen som gör någonting. Eller ungefär 98% av klassen spelar spel, kollar bloggar eller sitter på msn, lunarstorm m.m.
Det märks att vi älskar skolan..

Nej nu ska jag försöka lämna bloggen för någon timme, sluta blogga börja jobba :)
Hade jätte bra allihopa!

 hittade en bild på en blogg där min storebror kör skoter på vatten.. han är galen!
 jag vill utomlands nu, tillbaka till värmen!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: