värkande skalle och tjurig näsa!

Jahapp, såklart att man inte kan sova.. Här ska jag försöka bli frisk så jag orkar jobba i morgon men ikke då.. Jag har en dunder huvudvärk som ingen kan förstå och sen en näsa som är helt täppt ett plus på de så har jag hosta som aldrig förr, jag hostar hela tiden och det kittlar i halsen men inte fan vill de försvinna hur jag än gör. Sitter och dricker citron nu för att se om det hjälper men knappast!!
 Fan för att vara förkyld på sommaren och speciellt när man ska jobba och hålla i gång hela dagarna, jag kommer kollapsa!
well, vad gör man åt saken då?! vill inte må såhär..

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker utomlands också, jippiiie!! skönt ska de bli och roligt hoppas jag.. Hoppas bara på att jag är frisk tills dess..
Nej ni, nu får jag så lov att försöka somna, slå på en film så kanske jag somnar sen!

Sov gott
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: