trassel och knutar

Hejhejhallå!

Nu har jag precis lagat mat, sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan äta tillsammans.
Ska väl prata lite om veckan och så eftersom jag åker hem till Östersund i morgon och blir där tills på söndag, de är ju som sagt Storsjöyran nu i veckan så då blir de party för alla pengarna!
Är så himla peppad, de ska bli såååååå najs.. Äntligen lite party och skoj!
Hoppas på att det blir fint väder också, sitta på Österäng på dagarna och chilla med några öl i handen och sen dra in på festival området på kvällen och skrika hej vilt bland alla sköna underbara artister som ska komma i år.
MAGNUS UGGLA!!! wiiiie och dessutom Håkan Hellström.. YES de här kommer bli helt suveränt och underbart.
Dom som står högst upp på listan av dom ja ska se är;
Magnus Uggla
Håkan Hellström
Mange Schimdt
Blondie
Neverstore
Lars Winnerbäck

yeah, underbart!

nu är mamsen hemma så nu ska jag och hon äta middag :) Ha de bra!
/ JENNIFER
 för jag är brun om benen precis som de ska va ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: