Torsdag!

Hejsan allihopa!
hoppas att ni mår jätte bra iallafall..
Just nu sitter jag "hemma" på fyndet i sängen, Emma sitter och tittar på vad jag skriver för ointressant..
Har väl inte speciellt mycket idag vad jag kan tro, har jobbat till typ halv fyra sen va de inge mer. Vart med Malin, Anton och Kristoffer hemma hos mig och tittat på film ikväll tills man hamnade här nere igen.

För övrigt så vill jag säga GRATTIS till min älskade vän Marina som tog körkortet idag! :D faaan va ja är avis!
men snart är de faktiskt min tur också, om typ 3 månader sitter jag bakom ratten med ett körkort i handen också! :)

Well, jag ska väl lägga mig och sova snart för i morgon ska man upp och jobba igen :/ drygt men sant..
Nej ni, ni får sova så gott så hörs vi i morgon :)

/ jennifer

juste, ja måste ju bara  berätta om idag när jag var på jobbet, det kom en engelsk kvinna och skulle fika. Såklart skulle ju jag gå ut med fikat till henne, då sa hon "thank you" och jag bara flinade mot henne för jag visste inte vad varsågod hette :p hehe. sen råkade jag säga att fikat gick på sextio kronor istället för trettio för jag var så himla nervös,
När jag kom in så kom jag på mig själv att jag lurade kvinnan så Elisabet fick gå ut och berätta hur det var för jag visste inte vad jag skulle säga, När hon kommer in så ger hon mig en tia och hälsar från kvinnan att jag var jätte trevligt och jätte duktig på engelska. HAHA! pinsamt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: