rusig dag!

Hejsan alla!

Nu har jag nästan alldeles precis kommit innanför dörren, har slängt i mig lite mat och sen kände jag för att slå ner mig här en stund.
Idag var man först uppe 06:20 för att börja jobba. Sov hemma hos Anna inatt pågrund utav vissa saker som jag inte vill ta upp här..
Jobbade iallafall till typ 10:45 sen skyndade vi oss hem till Anna, slängde på oss andra kläder och sen satt vi oss i bilen för att åka in till Östersund, åkte runt hela Östersund för att köpa allt som stog på listan. Sen drog på donken såklart för att käka en chicken burger ;) mumma..
När Anna väl skulle gå på sin ansiktsbehandling så drog jag en sväng på stan, tänkte jag skulle shoppa lite tills utlandsresan så man har något att fylla väskan med men det blev bara en klänning och ett par hotpants.

Well, åkte ut på flygplaten där Malin kom med flyget från Stockholm :) sen bar det raka spåret till Hammerdal för att det skulle handlas ännu mer saker, men sen äntligen kom vi hem! Lite rusig dag men de har vart helt okej faktiskt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, uuuuuuh va skönt de ska bli!
Sen blir det nog fyndet till Anna och Malin :)

Ha en bra kväll
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: