nu närmar de sig!

Heeej alla läsare!

Ja precis som rubriken, nu närmar de sig. Snart lämnar jag äntligen Sverige! Om endast 3 dagar så är jag inte kvar i Sverige längre, då är jag lång bort och mår riiiktigt gött!

Jaha helgen då? var ju på grillfest i fredags, riktigt tråkigt från början men fan så skoj de blev tillslut när alkoholen gjorde sitt jobb.Sjöng, skrattade och dansade jätte mycket. Sen blev de ju såklart efterfest hos Sellings lite senare på natten, haha..
Igår så var de lite fram och tillbaka om vad som skulle ske, men efter ett tag bestämde vi oss för att åka till strömsund på dundermarknaden så de gjorde vi... Fick träffa Tomas och de är ja glad för, mindre glad över hur lite han minns. Men jag kommer ihåg allt, just igår tyckte han att de va jätte kul att träffa mig och ja fick vääärldens bamse kram :)
Sen åkte man vidare till Ramsele där de va nån crousing eller vad man ska kalla de, kollade på Rocka Billy, träffade Lisa och sprang in på hotellet en sväng.. Najs!
Idag var man lite seg men de har gått över, jobbat hela dagen och i morgon är de sista dagen på jobbet sen har jag semester ;) grett!

Nu blir de packning och tvättning för hela slanten...

/jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: