Konstig dag!

Hej allihopa!!
Hoppas ni mår riktigt bra och att ni haft en bra dag i de här fina vädret som Sverige fått, äntligen!
Idag har jag jobbat trots min dumma förkylning, var lte trött i början men sen kom jag i gång. Med Anna kan man inte vara någonting annat än pigg och glad, våra roliga dagar på jobbet! :P

Well, efter jobbet så åkte jag iväg och tjänade lite mer pengar, nu är vi äntligen klar med de där dryga, städat morbrorsa verkstad. Usch va drygt, smutsigt som aldrig förr men nu är det rent och fint :)
Sen har jag vart och grattat morfar som fyller år idag sen åkte jag och Kristoffer upp till Elli och umgicks en stund, var iväg på en massa olika äventyr, gick till utkiksplatsen och tittade lite, höööögt men fint :)
Jaja, nu kanske det är dags att lägga sig i sängen och sova? de är ju trots allt en dag i morgon också, jobba jobba.. Men i morgon är det fredag så då kanske det blir en öl eller två? va säger du om de mini bettan? ;)

USCH! jag har dessutom varit väldigt dum idag, men ändå väldigt snäll. Jag räddade livet på en fågel som låg i en hink full med vatten och plaskade, stackarn kunde ju inte flyga. Men sen var jag ännu dummare med ett par andra fåglar men de tänker jag inte berätta här för jag har sån fruktansvärd ångest så jag nästan grät när jag insåg hur dum jag varit med de små liven..

Ja men ni får sova så gott alla kära bloggläsare så får vi hörs vi i morgon!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: