Jaha du!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"..I nio månader har vi planerat, pratat, skrattat och glatt oss inför vår resa."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En kicks påse
3. Vad var det senaste du såg på tv?
ehm.. ja minns inte när ja såg på tv sist.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:30 - 19:45?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
min storebror som är i köket och gör nått
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
jag var där i nian på klassresa
7. Vad har du på dig?
mina  hotpants och ett linne
8. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ja sov så hårt så ja drömde nog inget.
9. När skrattade du senast?
de va väl kanske i bilen på vägen från Ösund.
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
hyllor, tavlor, maassa saker.
11. Har du sett något konstigt på sistone?
jag ser nått konstigt varje dag..
12. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Cell tror jag..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: