Jag måste

jag måste bara få skriva av mig all ilska som jag håller inombords innan jag ska sova annars kommer det ta flera timmar innan jag somnar!

Jag vet så väl att DU läser det här förr eller senare.. Har du någonsin tänk över hur värdelöst du kan bete dig? har du någonsin funderat över vad rättvisa och ärlighet är? har du någonsin förstått vad respekt och givmild betyder?
Att vara så fruktansvärt egoistisk av dig har gått mig på nerverna, jag är så trött på att vara den snällaste människan som ska ställa upp till 294% för dig, när det gäller i princip allt. Klarar jag inte av att fixa vissa saker så är jag värdelös och tappar direkt status enligt dig.
Så mycket som jag bett dig om, och så mycket som jag bryr mig om dig för att jag vill att du ska få det BRA med allting så borde du egentligen inte vara så jävla egoistisk och bara säga "JAJA" varje gång.

Nu är jag väldigt trött på de här och att jag alltid ska behöva ställa upp för dig, om du någonsin funderar på vad rättvisa och respekt + ödmjukhet är så kan du höra av dig till mig! jag skulle gärna vilja att du var den jag hoppats på att du var. EN VÄN!!
Jag är trött på att jämt få ta skit från dig..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: