Jag antar att jag inte hinner..

Gokväll mina kära läsare!
Hoppas att allting är bra med er och att ni haft en bra kväll..
Jag kom hem för en liten stund sen, har varit hemma hos min kusin och tittat på Göta kanal, hehe sjuk film!
Har precis hängt tvätten, tvättat min vita klänning som jag fick igår och smutsade ner direkt.. Sen har jag slagit på en ny maskin med tvätt som jag sitter och väntar på.

Jag skriver nu ikväll för jag antar att jag inte hinner i morgon, men iallafall som dom flesta kanske vet så ska jag på barndop i morgon klockan ett. Det är den allra sötaste Linnèa som ska döpas :) hon blir dessutom hela sju månader i morgon på sin dop dag.
Det kommer vara så mycket som ska göras i morgon innan jag åker iväg så därför bloggar jag nu ikväll.
Jag har beräknat att jag måste kliva upp redan vid åtta tiden om jag ska hinna göra mig klar, kläder ska strykas, jag ska sminkas, håret ska lockas och jaaaa.. de är mycket mer så några timmar krävs det nog!

Jag ska försöka få en "dop outfit" i morgon innan jag åker, annars kanske det blir en när jag kommer hem om kläderna är rena och fina då vill säga :)
Men nu ska jag städa och fixa lite här hemma, sen ska jag hänga min andra maskin med tvätt sen blir det sova så man får sova ut riktigt!
Ha en bra fortsatt kväll :)

 här har vi det finaste ängla barnet som ska döpas i morgon :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: