inställt?!

Every step I take
Every move I make
Every singel day
Everytime I pray
I'll be missing you!

/ din vän K-I jr ;)

well, vad gör man för någonting? Ingenting faktiskt, sitter hemma och funderar på allt och ingenting.. Vet inte vad jag vill nu faktiskt, jag kanske ställer in min resa till Turkiet nu.. Ingenting känns bra, allt är så himla fel!
Jag ska fundera på allting tills i morgon, ska ställa mig i duschen i flera timmar nu och bara tänka över allting..

Känns som att man vill lägga ner allting just nu, men såna dagar kan man ju ha lite då och då. Antingen står jag på mig och är stark eller så viker jag mig och skiter i resan..
Ni får helt enkelt veta i morgon hur jag gör!
/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: