guttenmorgen!

godmorgon alla!

nu har jag precis gjort mig klar, ska alldeles snart gå på jobbet men de är ingen mening att gå dit innan halv tio eftersom jag inte har någon nyckel till köksingången.
Allting är fortfarande psyko, vill inte riktigt gå hem efter jobbet, känner mig inte så sugen på de.

För tillfället sitter och och äter på en såndär nektarin eller vad dom heter, jaja godaste frukten iaf, de enda som man får i sig på morgonen också.. Frukost går inte äta när man är trött!
Jobbar nog till 17:00 idag, ska försöka sitta ute så mycket som möjligt under dagen så jag kan sola och bli brun..
JAA juste, på torsdag får jag börja packa min resväska :) massa saker ska ner där, de måste göras på torsdag eftersom jag jobbar till helgen åsså ska jag avskeda mig från jobbet på typ fredag eller lördag!

Nej ni, jobbet kallar, bäst att springa innan jag hör mini bettan skika; "K-iiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!" hehe, tur att man har nära till jobbet så man kan samtala med personalen utan att använda telefonerna ;)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: