Från allt till ingenting!

Jag har så tråkigt, jag måste göra någonting så jag lägger in de här som jag hittade!

Du har....

(x) Mascara över 100 kr

(x) En plattång

(x) En locktång

(x) Designparfym

( ) Fondation över 200 kr

(x) Ögonfransböjare

( ) Olika borttagningsmedel

( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska

( ) Läppglans över 100 kr

( ) Hårinpackning

(x) Bodybutter

(x) Bodylotion

(x) Parfym över 300 kr


Du ...

( ) Använder locktång/plattång varje dag

( ) Använder fondation varje dag

(x) Använder mascara varje dag

(x) Använder kajal varje dag

( ) Avänder läppglans varje dag

( ) Använder bodybutter varje dag

(x) Använder bodylotion varje dag

(x) Använder ansiktsrengöring varje dag

( ) Använder hårinpackning varje dag

( ) Använder hårspray varje dag

( ) Tränar på Gym

( ) Klipper dig varannan/varje månad



Du har...

(x) Tonat håret

(x) Färgat håret

(x) Hårförlängning, jag haf haft men inte längre..

(x) Piercat dig

( ) Tatuerat dig

(x) Tagit hål i öronen




Totalt: 7


0-10 Naturligtvis naturlig tjejen!

11-19 Konstgjord behandlad blomma. (hehe vad är en konstgjord behandlad blomma för nått?)

20-25 Fryst jordgubbe

26-30 Barbiedocka , bara plast

Postat av: Linnea

Næmen ænnu en lista, vad kul! Hoppas det ær ok att jag snor den! Ha en strålande dag!

2008-07-05, 07:35:58 - URL: http://linneahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: