Det blir inte så mycket tid över..

Hejsan alla!

Vad händer en sån här tråkig söndag kväll egentligen? Nja inte speciellt mycket faktiskt, jag kom nyss hem från stallet iallafall, Har varit ute och ridit ikväll, ganska skönt att få komma ut igen men de va rätt jobbigt i den här värmen.
Hela dagen idag har bestått utav att ligga ute i solen för att steka lite, försöka få lite mer färg än vad man har.
Sen har jag dessutom badat i sjön, riiiiktigt kallt men ändå skönt.

Jo jag tänkte ju också säga att det kommer förmodligen inte att finnas så mycket tid till att blogga nu faktiskt, det händer så mycket annat ett tag framöver nu så antingen kommer jag att lägga ner bloggen eller så gör jag bara ett uppehåll, kanske att jag får möjligheten att slänga in ett inlägg någon gång i bland, men vi får se hur det blir med de.

De är ju faktiskt Yran nu till veckan och sen så är det dags för mig att börja packa ihop sakerna för att flytta in till Östersund till min nya lägenhet. Och sen är det ju såklart lite med skolan som måste fixas innan den börjar, usch! hur jag ens kan orka tänka på skolan de vet jag inte menmen... Har ju trots allt bara ett år kvar nu så jag ska verkligen försöka kämpa mig igenom detta!
Nu blir det film och sen sova :) ha en bra kväll..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: