De får inte vara sant!!

Neeeej, de här får inte vara sant. Jag trodde att jag kunde lita på dig efter allt skit som redan är! jag trodde du lyssnade när jag sa till dig, jag trodde du förstod innebörden när de sista jag sa innan vi la på luren igår var att du INTE skulle göra såhär.. Jag trodde de skulle bli bra när man hjälpte dig med andra saker.. Tårarna tar verkligen inte stopp, de här får inte vara sant! Du får inte ha gjort de här, snälla...
Är så jävla orolig nu, var är du? vad är de som kommer hända? kommer de bli någon skit av allting?
Tankarna snurrar verkligen fram och tillbaka i mitt huvud nu, vad ska jag göra?! känner mig så himla hjälplös nu..

Snart får jag gå till mini bettan och jobba lite så jag kan tänka på någonting annat för en liten stund.

/ jennifer

 NEEEEEEEEEJ! :'(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: