De är tisdag

Gokväll alla glada!
sitter åter igen på sängkanten med datorn för att blogga lite.
Ikväll har jag inte gjort någonting speciellt, först var jag iväg och tjänade lite pengar sen så åkte jag och mina kusiner ut på sjön med båten, provade fiska lite och jag fick vääärldens största fisk tror ja :p shit va stor den va!
Sen har jag skjutsat mina kusiner lite i min "snygga" passat, hehe oj va rädd dom va alltså, men skoj va de.
Sen hälsade vi på dom andra en sväng, pallade aldrig dra på festen ikväll, känner mig så himla sjuk så ja tog de lugnt istället..

I morgon ska jag iväg och tjäna mer pengar, gött de tills vi ska åka utomlands! ;) massa pengar, perfekt att man får lönen precis innan man åker, då har man ganska mycket pengar!
Well, nu är det bara två veckor kvar tills vi åker iväg på utlandet, turkey!
Nu ska man nog lägga sig i sängen och titta på skräckfilmen som jag tankade hem igår, men jag råkade somna. Hehe förstår inte hur man lyckas somna till en skräckis!  The cell heter den och de sägs att den ska vara jätte bra tydligen.

Aja nu ska jag sluta tjöta och krypa ner under täcket istället.
/ jennifer
 här är min big fish som jag fick idag! Jämför med mascaran som jag håller under!
Postat av: Jonna

Ha en bra dag :)

2008-07-02, 08:05:36 - URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: