Dagens stora skrattattack!

Hejhejhallå!

Nu mår jag mycket bättre efter allt som hände i morse som orsakade att jag sjönk ner till botten, jag var helt förstörd. Men nu har jag fått reda på allting och jag hade hade fel när det gällde vissa saker. De var en helt annan person det handlade om men det tog ändå på krafterna när jag aldrig fick reda på någonting..

Har jobbat hela dagens tills nu iallafall, haft de jätte roligt. Lite tröttsamt, hehe jag och Anna satt och sjukade oss med kameran, tog så sjukt fula kort. Ni kan se dem på min bilddagbok sen.. http://jipp.bilddagboken.se
Sen gick vi och la oss inne på expiditionen en stund, båda två råkade somna, vaknade av att Anna pillade mig på fötterna och sa; "de är gäster här" piiinsamt läge när personalen ligger och sover hehe..

Jaha, ikväll får vi se om det blir några öl med mini Bettan mfl. annars ska jag nog bara lugna ner nerverna och sova väldigt tidigt..
Ha en bra kväll alla kära läsare!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: