dagens gärning..

Hallåå!

Kom alldeles nyss innanför dörren, märkte att jag glömt mitt täcke och min kudde ute på backen sen i morse när jag låg där ute och solade.
Idag har man iallafall först vart och hälsat på Elli & Fredrik, sen städat för att tjäna ännu mera pengar, gött med sånt!
Hälsat på mini bettan och hennes klantiga lillebror som krockade med moppen så han bröt nån sena i foten, äckligt men sant!

Sen har vi vart ute med båten, hela fem pers i en liten båt så den höll på att sjunka typ, haha väldigt läckert när det började läcka in vatten.
Har väl inte hänt så himla mycket mer, ska försöka njuta en stund till av min sista lediga dag, i morgon börjar man jobba igen men som tur är så jobbar jag bara 3 dagar den här veckan.

Well, nu blir det duschen sen ska ja göra nån slags kroppsbehandling, peeling och massa najs :)
Ha en bra kväll!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: