blandade känslor och comeback.

Hej där ute allihopa!

nu är jag tillbaka i Sverige igen efter min lilla semester i Turkiet. Ni kanske är nyfiken på att veta hur det var där nere? de var faktiskt helt okej, vi solade, badade, åt och drack massa.. De var dessutom väldigt varmt och helt perfekt väder.
Första dagen när vi kom dit så åkte vi iväg för att göra Hamam = turkiskt bad, vilket innebär att man får någon slags kroppsbehandling där dom skrubbar bort massa död hud, och sen fick man hel kroppsmassage vilket satt helt utmärkt för mig och min stela nacke.
Sen har vi mest legat på strranden alla dagar, några dagar vid poolen också när vi insåg att de svalkade mer att bada i poolen än att ligga i havet.

Var lite tråkigt att vi inte stack ut på nattklubb fler dagar och att vi aldrig stack ut med party båten som jag ville göra. Men that´s life, 4 mot 1 (?) vad gör man åt den saken. De är nog bara sitta ner och hålla käften.
Men iallafall, jag är helt nöjd. Vill ni se bilder från resan så kan ni gå in på min bilddagbok http://jipp.bilddagboken.se

Ikväll är de en såndär konstig kväll, allting känns fel och allting går fel.
Men de är väl så när man är tillbaka på samma gamla ställe, de hade kanske varit bra om man fick vara borta några veckor till så man hade kunnat koppla av ett tag.
Är väl kanske bara allmänt trött, vi får väl se hur jag mår i morgon. De märks vad de är allting hänger på då.

Nu blir det krypa ner under täcket, slå på en film och sova! Ni får ha en fortsatt bra lördag kväll så hörs vi i morgon.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: