Bilderna får tala

Jag orkar inte blogga idag, har absolut ingenting att berätta så de är bättre att jag lägger in lite bilder från turkiet som ni får titta på och skratta åt :)



Bild 1. Robin & Carro första dagen
Bild 2. Carro & Elli första dagen på nått matställe
Bild 3. Carro, Robin, Elli & Fredrik på hotellets resturang.
Bild 4. Jag & min älskade sex on the beach i poolen
Bild 5. Jag njuter i solen på kleopatra beach
Bild 6. Poolen på hotellet
Bild 7. Jag efter nån dag, brände mig som fan!
Bild 8. Jag & Carro har allmänt roligt i poolen
Bild 9. En liten bit av havet och stranden.
Bild 10. Ovanför molnen på väg ner till Turkiet :)

kommer att få fler bilder senare av Elli, när hon nu tar tid att skicka dom till mig. Håll ut tills dess.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: