vill bara skriva

Jag vill bara skriva om hur trött jag är idag, Anders sov hos mig i natt, eller han ligger fortfarande kvar i min säng medans jag är här på skolan. Önskar att jag slapp kliva upp i morse, det var så mysigt att ligga där med närhet och värme :(

Vi har fått en uppgift men varken jag eller någon annan har orkat börja med den, alla är nog trött idag men jag är tröttast vill jag lova. Satt i fönstret på rasten och halv sov, så hör jag malin säga mitt namn så satt hon och flina åt mig, då var de ju för att jag höll på att somna. hehe.

Ut med den gamla in med den nya, eller hur ska jag säga...

<3
Drömmen är bättre än verkligheten
och sanningen är bättre än lögnen
<3


jag verkligen hänger över skärmen nu, sitter med hakan i handflatan och kisar mot skärmen. Blundar lite då och då för att låtsas att jag är hemma.
-Jennifer

Anders<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: