vet inte alls vad jag ska säga..

Godmorgon eller godförmiddag..


Jag försov mig i morse, andra dagen i rad nu..Varför ska jag vara så jävla slö på morgonen för? nu får ja skärpa mig ,jag är ju trots allt ledig 3 halv dagar i veckan, jag får lättare och lättare schema för varje termin som går men ja försover mig mer och mer. Och ja menar, de är ju trots allt bara tredje skoldagen efter lovet, är jag så skolleds?

Igår var jag till Järpen fram och tillbaka, skjutsade hem Emma till henne eftersom hon börjar skolan imorgon, sen så var jag med Patrik och Kristoffer en stund, åkte till Krokom sen så åkte vi till stan på donken för att Kristoffer var hungrig.
Tidig kväll igår eftersom ja var tvungen att städa lägenheten när den såg ut som den gjorde..
Ikväll vet jag inte vad som händer, slutar ju 11:15 idag också liksom igår. Och imorgon börjar jag inte förrän 12:15 så jag kan ju hitta på i stort sätt vad som helst för jag har ju sovmorgon.

 nu börjar mitt projekt med H&M

Mitt schema den här terminen är det bästa

Måndag: 8:15 - 15:15
Tisdag: 8:15 - 11:15
Onsdag 8:15 - 11:15
Torsdag 12:15 - 15:15
Fredag 8:15 - 15:15
Postat av: Minna

gud vilket bra svhema

2008-01-09, 10:10:08 - URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Beatrice

h&m är en bra affär

2008-01-09, 10:15:57 - URL: http://theperfectdrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: