trött och uttråkad.

Hallå alla UNDERBARA!

sitter fortfarande hemma hos Marcus, de blev inget hälsa på Linus ikväll eftersom jag inte vågar åka buss ensam och dom andra hade åkt hem till Anton för att ta de lugner & titta på film..
Har legat i soffan och haft det mysigt en liten stund, kikar på bad boys 2 på trean, har aldrig sett den så de kan ju vara intressant.

Det blev ingen skola för min del idag heller, har legat med kramp i magen hela natten och bara haft allmänt ont. Vet inte alls vad det är för någonting, men till veckan så ska jag gå på sjukan och be dom kolla upp det. Jag kan inte äta mat längre utan att det ska göra jätte ont och att jag ska börja må illa. Helt sjuk alltså!!

men nu ska jag ringa min käraste älskade Ellinor och prata med henne för hon är ledsen :( <33 min älskade som jag hade vart mållös utan, jag saknar henne så mycket!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: