stilren design och avslutning

Jag uppdaterar lite kort innan jag slutar för dagen, de sker ju alltså om ungefär 7 minuter. Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förrän 12:15. Vad skönt, då kan jag vara ute hur länge jag vill ikväll också får jag sova till 10 imorgon.
Är så glad, min design i mitt projekt har fått bedömningen; "mycket stilrent jennifer" hoppas bara att jag får till musiken att komma i takt sen är jag klar med reklamen så jag kan lägga ut den för H&M. Undebart!

Jag vill ha någon som fixar min design nu, jag är leds på att vänta.. Någon som kan?! vore gulligt av den/er.
Jessica, jag ska be dig om någon inte känner orken till att göra det.

Nu ska jag slå igen locket för idag, gå hem och städa min lägenhet efter dom stökiga pojkarna som var hemma hos mig igår när jag städat och gjort så fint...

Ha en jätte bra dag allihopa, puss på näsan!


/ jennifer
Postat av: Jessica

Du är UTMANAD! kolla min blogg

2008-01-17, 11:36:25 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

ja du skriva in denna på din blogg. de står precis hur du ska göra..

2008-01-17, 13:19:14 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: