Sista dagen i januari

Hejhejhallå allihopa, hoppas ni mår bra..

Idag har jag haft sovmorgon till 12:15, de va riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull och att få lägga sig i en rätt normal tid, var ensam hela kvällen igår. Eller nästan hela kvällen, runt 10 så kom patrik, jonna, linnea, wallin och lennart förbi och drack en kopp med cappuccino eftersom jag inte hade något kaffe att bjuda på igår.
Igår klippte jag mig också, natalie klippte året på mig, har aldrig haft så jämnt och fint hår som ja hade efter klippningen.

Blev besviken på allihopa igår, ja hade sagt att jag ville vara ute igår och hitta på någonting men Anders låg och sov hela dryga kvällen så han svarade inte i telefonen, då blev de en hemma sittar kväll fastän ja inte ville det. Men jag kom ju i säng innan klockan tolv.
Ikväll får jag se vad som händer, vissa ska ju dricka och jag vet inte om jag orkar det. Känns jobbigt att göra de idag när det är skola imorgon.
Vill ligga hemma i sängen ikväll tror jag och bara vara allmänt mysig.
Hörs!

- jenny
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: