short update

gokväll allihopa, jag hoppas att ni mår mer bra än mig nu förtiden..

Just nu är allting åt helvete med mig, jag mår inge bra alls. Jag har åkt på halsfluss igen, magkatarr, feber, och lite mer av varje. Jag har ont i kroppen och jag är öm utanpå, kan knappt peta på mig själv så gör det ont. Jag uppdaterar därför bara lite kort eftersom jag nu hade tänkt att lägga mig i sängen och försöka bli frisk för just nu vill jag faktiskt vara i Östersund, jag måste ha blivit knäpp men nu duger det faktiskt att vara i Östersund. Jag har så roligt på kvällarna efter skolan fastän ja umgås med grabbarna..Tack för att ni förgyller mina dagar ;P

Elli, my sweetheart snygg video du lagt upp ;)

- jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: