såhär i efterhand

såhär i efterhand så ångrar jag på ett sätt att jag skickade det till dig men ändå så känns det bra att du någon gång får veta.
Har suttit och skrivit nästan och ungefär 4 sidor i word om någonting som vi inte ska nämna här eftersom det är privat. Jag skäms nästan över att veta att jag skrivit det fastän det inte är någon det handlar om men jag skäms ändå så innerligt mycket.
Jag kanske saknar att berätta för folk, men strunt samma gjort är gjort och jag kan inte ändra på saken, så är de bara..

Nu sitter jag och smuttar i mig blåbärs soppa, det är bra för magen men smakar riktigt illa. Jag vill kräkas!
Blev jätte lycklig nu när ja tittade på mobilen, jag hade fått ett sms :) från min käraste kusin Emma. Det är inte varje dag jag hör någonting från henne. Och för en liten stund så fick jag ett samtal, så i helgen så kanske jag åker till Åkersjön om jag känner att jag mår bättre. På fredag ska jag leda idrotten i skolan så jag måste gå till skolan även fastän jag är sjuk, bara gå dit och berätta hur de andra ska göra och hur reglerna är under själva aktiviteterna under lektionen. Läraren Jennifer ;P hehe..

Nej nu blir det lugnet..
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: