såååå arg

självklart så ska man bli sååå arg när man väl var sååå glad för en gångs skull.. Jag har suttit och längtat efter att få komma hem till Östersund och få vara ute lite granna ikväll, ja men jo eller hur va.. Istället så beter sig en som en jävla propp och töntar runt medan en annan kör på en älg med bilen och lägger bilen i diket så jag inte ens kan ta mig in till stan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bliiiiir så arg.. Vad ska jag göra nu då?! sitta hemma och ruttna 58 timmar till innan ja kan ta mig till stan?

ååååh, jag som ville ut för en gångs skull och ha liiite jävla roligt när jag suttit inne hela veckan och ruttnat med mina jävla sjukdomar..

Postat av: Bells

Stackare :/

2008-01-25, 15:11:02 - URL: http://bellzibub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: