nu är jag väldigt leds

Skärpning på dig föfan innan jag ber dig dra åt helvete på riktigt, och då menar jag på riktigt också. Nu har jag gett dig en varning som du nog inte ens tar på allvar eftersom du vet att jag förlåtit dig så jävla många gånger.
Du får sitta och skratta hur mycket du vill åt mina ord, men jag är trött på att tro att vi är vänner medan du sitter och bara låtsas hela tiden..

Allting som jag gör är fel, allt som du gör är rätt. Du är alltid felfri och duktig, men snälla så är det inte och även om du nu skulle sitta och skämta om det så blir jag ändå leds på att höra hur du ska klaga på andra och vara en kung själv.
Jag säger bara väx upp och lär!!

Hade du velat veta vem jag var så hade du förstått redan från början vem jag egentligen är, inte den jag låtsas vara..

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT BARA LÅTSAS ATT VI ÄR VÄNNER..
visa mig verkligenheten eller låt det vara som för ett år sedan.




now is your last chance to prove who I think you really are



"aja du gör som du vill, jag e iaf din vän om du känner för de. En glapp käftad vän må hända men jag bryr mig"
"du är min ängel"

"vilken härlig mor och son relation vi har;)"
"tur du e så levnadsglad iaf :)"


jag trodde du kunde vara den vän jag ville ha

- jenny ´


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: