lite dagens

Här kommer en liten update från dagens händelser..

Har inte hänt speciellt mycket, anders sov hos mig i natt och det betyder ju såklart att man inte sovit mycket utan det är mer snack och mindre sömn. Kom väl hem ganska sent också iofs!
Har inte hänt speciellt mycket, jag har uppdaterat mig lite kort om allt som skett på skolan och så. Sen har jag legat och hängt över datan i stort sett hela dagen, är verkligen döds trött nu.. Nu är de bara 1½ timme kvar tills jag får åka hem till mig. Väl hemma blir det hoppa in i duschen, sova och sminka mig. Under tiden jag sover så lär väl Anders komma till mig och lägga sig ska jag tro, han skulle ju iallafall de sa han. Sen ska vi väl ut, åka och hälsa på någon/några som vanligt.
Jag känner mig som ett spöke, inte risig som jag sagt. Nu får de bli spöke istället, verkligen vit svart och riktigt tragisk idag, blää för mig idag!

Nu är ja verkligen på sjukt humör, jag skrattar åt ingenting, jag sover på alla ställen i skolan och jag gråter för jag vill hem. wäh!

/ jennifer

Anders<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: