jag hatar

den där lukten som finns med en överallt när man är sjuk, vart man än befinner sig där man själv befunnit sig under tiden som man vart som mest sjuk så känner man en äcklig doft från någonting men man vet inte vad. Jag har vädrat hela mitt rum men inte vill lukten försvinna för de inte, mamma hon känner ingenting men jag känner det hela tiden. Jag har duschat för jag trodde de var jag som luktade men icke.. Nu är de bäst att skicka hit nån som kan dofta mitt rum med god parfym eller nått. har ju inte fått känna på friskluft på flera dagar, eller sen i måndags har jag inte känt på friskluften så de är väl snart dags att gå ut kanske så länge man känner sig lite frisk.

- jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: