jag är på bra humör

idag ska jag ner på stan efter skolan och träffa lite folk, gå i affärer och fönstershoppa eftersom jag inte har några pengar.... besviken som bara den!
Min lärare gav mig beröm för att mitt arbete var bra gjort och att det passade bra in till H&M så jag är nöjd för de också, hoppas att slutet blir bra och den som vill ska få se de sen och avgöra om det är bra eller inte.

Oskar är hel nöjd idag för att han har gjort en sida av sitt projekt, haha.. Han sitter nämligen och klagar på mig att jag inte gör någonting, jag bara bloggar hela tiden men själv så sitter han och glor på msn & bilddagboken hela tiden så han inte får någonting gjort. Jadu jag säger då de jag också, vi kan ju slå vad om vem som är klar först av han och mig.

Nu slutar jag och det betyder bara en sak.. Stor stan here I come
Postat av: snuskbanan

nämen din lilla filur, haha. Jag får visst saker gjort^^, Ja vi kan se vem som gör klart först:P

2008-01-15, 00:19:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: