ingen lust

Jag har ingen lust till någonting just nu, jag orkar inte jobba med svenska uppgiften. Den är oförståerlig till tusen. Är det jag som är trög eller är det så att ingen i hela klassen förstår sig på denna uppgift?

Jag mår illa och är allmänt konstig, min mage vill inte fungera som den ska. Jag har slutat äta på grund av att jag får riktigt ont i magen, de håller i sig i flera timmar och sen så håller det på såhär så fort jag äter så nu vågar jag inte äta mer faktiskt, jag vet inte om det kan bero på laktosintoleransen eller någonting så magen fått stryk utav detta kanske (?) jag ska söka upp en läkare så snart som möjligt.
Jag mår illa och har mått illa lite till och från hela veckan, var nära att spy i tisdags och sen började jag må illa nu på skolan men det går i vågor liksom.

Nu blir det en brejk i 15 minuter sen slutar jag om 45 minuter efter det.

Puss på näsan!
- jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: