ingen lust

Jag har verkligen ingen lust att spendera mer tid på de här längre, bara onödig tid..

Godmorgon säger vi för mig, som vanligt så försov jag mig även idag men jag hade lite huvudvärk imorse också, vaknade halv.10 och då så klev jag upp, gjorde mig i ordning för att gå till skolan. Vi skulle ju ta Id-kort idag också för att få tillhöra skolan men de missade jag otur nog så ja kanske blir utslängd från skolan (?) :P
Igår så var vi i Krokom och hälsade på Peppe, Jonna och lilla Linnea, vi satt och pratade en stund sen så kom hasse och wallin dit också så då spelade vi kort, jag förlorade alla gånger..Kom hem väldigt sent igår natt, suck..

Idag tycker Oskar att jag ska skriva om lata människor eller unga föräldrar i min blogg, men jag har en tom hjärna med mig till skolan idag tror jag. Men jag försöker så gott jag kan nu.
Men lata människor vet jag inte vad jag ska skriva om, Oskar är lat de vet vi :P han orkar inte ta sig från ena sidan av skolan till den andra då är man lat..

Unga föräldrar, ja vad säger man om det? jag tycker inte att det är något större problem med unga föräldrar, jag känner rätt så många som har fått barn mellan 14 & 18 års ålder och dom har klarat av sitt liv helt suveränt. Vuxna klagar på ungdomar som skaffar barn när dom är 16 år för att dom själva är barn, men ni förstår nog inte att även unga kan klara av det beroende på hur snabbt dom mognat. Och även de som kanske inte har mognat till 100% och skaffat barn tror jag själv kan skärpa till sig rätt mycket när dom väl fått barn. Sen är det ju upp till de andra som är unga och inte vill skaffa barn för att dom väljer att "leka av sig" innan, vara ute på fester m.m. Men det finns ju faktiskt dem som inte är ute lika mycket och som känner att dom kan spendera tid på ett barn i resten av sitt liv.

- jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: