hemfärd

godmorgon allihopa, hoppas ni sovit gott..

jag har ju däremot haft en snarkande babian bredvid mig i natt, Marcus har snarkat i stort sett hela natten. I morse vid halv fyra när han kom hem så väckte han mig ju såklart, spelade hög musik skrek på mig att vakna osv. sen helt plötsligt så sitter de någon annan här också men jag han aldrig förstå vem det var..

Iallafall, idag så åker jag tillbaka hem till Östersund igen, tråkigt nog.. Har skolan imorgon och hela veckan lång, ska iväg till sjukan i veckan och ta några prover och sen blir det till att ringa alla "handledare" för min APU som jag ska ha i fem hela veckor, wie fem veckors jobb = fem veckor från skolan..

hade bra!

- jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: