gråter

jag klarar snart inte av att må dåligt längre, Nu har jag plågats med en fruktansvärd halsfluss i 2 dagar och det blir aldrig mer eller mindre bra utan det är samma sak hela tiden, Jag har hög feber, min nacke går varken vrida åt höger eller vänster längre utan att jag ska börja gråta. När jag petar lite löst utanpå min hals där mina halsmandlar sitter så gråter jag, min kropp vill inte ta emot någon mat längre och jag orkar snart inte stå på mina ben heller, jag får mer och mer ont i armar och ben, jag tappar ork och energi till allting.

Snälla, varför ska jag straffas för ingenting? :'(

 bort med crazy bitch

 tillbaka med the sad and sick girl
Postat av: Jessica

jag är inte riktigt nöjd med din blogg.. hmm.. ska sitta å spåna på det tills ikväll å se vad jag ska göra ;D

2008-01-22, 10:16:18 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

japps det ska jag göra :D tror jag ska ändra lite färger.. va nog lite tråkigt med grått :/

2008-01-22, 11:54:12 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: