gottenmorgen

Godmorgon allihopa! hoppas ni haft en riktigt trevlig natt.

Jaha igår så var jag ju då självklart hemma hos Shabby hela kvällen, gjorde inte något speciellt. Var vaken lite til och från hela natten, men klockan 4 ungefär så kommer det fler människor hit och ska sova så då blir det "uppe sittar natt"
Mådde inge vidare i morse heller, runt 7 tiden när jag står i köket med Krille så känner jag att jag börjar bli alldeles konstig i kroppen och jag börjar se dåligt, kändes som om jag var riktigt full (trots att jag var nykter) jag sa att det kändes som om jag skulle svimma och att jag behövde sätta mig ner, men sen mindes jag ingenting mer. Jag tappade medvetandet när jag stod upp, och sedan hängde jag avsvimmad i hans armar. Det kändes som det var en evighet från att ja svimmade tills jag vaknade igen, sedan vaknade jag till av att Krille ruskade på mig, jag lade mig på golvet för att se om det blev bättre, jag hade tappat hörseln under tiden som jag var "av svimmad" jag började skaka när jag låg på golvet och kroppen var som gelé. Jag trodde att jag skulle behöva åka in på akuten men efter någon minut så blev allting bra igen som tur var.
Det är helt sjukt, de är så vidrigt när det händer sånt där.. Men tackar Krille för att han hjälpe mig :)
Men mer då, ikväll ska jag vara med Anton och Kristoffer tror jag medans Shabby ska ut på partaj hos någon..

Uppdaterar senare igen!

- jenny

thank you sweetie
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: