försovning och fulla bussar

Hej allihopa, hoppas ni mår jätte bra..

Själv är jag på ett gräsligt dåligt humör, min morgon börjar dåligt. Malin ringer och väcker mig vid kvar över nio och frågar om jag ska på skolan idag, försovning = indraget studiebidrag snart..
Jag gjorde mig i ordning på en kvart och sprang ner till bussen för att komma i rätt normal tid till skolan, men när jag är i vid bussen så är två bussar fullsatta, sjuka onsdag vad arg jag blir. Nu kommer jag snart få indraget studiebidrag som betyder att min mamma inte kommer att vara glad på mig när jag berättar, aj aj aj!

Snart slutar jag och då ska jag på stan med min Marina och shoppa, saknat min ängel <3

Ha en himla bra dag så får vi se hur min fortsätter 

- jenny
<3

Postat av: Jessica

HAHA ja men vadå:P Du har ju också det juje ;D PUSS

2008-01-30, 11:17:11 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: