=)

Gokvällen.

sitter hemma nu och kollar på ciaobella, faktiskt en rekomenderad film för dom som vet att dom har samma filmsmak som mig vill säga, alltså inte Tomas eftersom han klagar på allt jag tittar på.hehe..
Jaja, ikväll har jag inte gjort mycket, pojkarna tjatade på mig att jag skulle komma och kolla på film med dom så ja åkte ner och gjorde de en liten stund, sen drog vi till "festen" höhö, men ja stack hem direkt för jag pallade inte med något gap och skrik just ikväll, vet inte vad det är med mig idag.
Sen har jag inte gjort mycket, Anton och Hubbe åkte hem tidigt ikväll för att sova så imorgon ska dom ringa och väcka mig sen ska vi ut och köra skoter hela långa dagen :) mysigt.

Ne nu ska ja kika klart på CiaoBella! vi hörs.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: