Elli och Jag

Elli och jag sitter i varsin ände av luren och pratar om bebisar och deras skrik och dåliga magar när hon plötligt börjar att berätta om hennes kusin när han var mindre..

Jag; peppes unge skrek så mycket igår, har aldrig hört henne skrika så mycket förut
Elli; uscha då liiiten
Jag; men de är helt otroligt vad hon skrek alltså, men ja tror hon hade ont i magen för den var alldeles hård
Elli; så var Dante förut när han var liten. han skrek jätte mycket och sen när man kände i blöjan så var det som värsta hårda cement klumpen där. Typ en människo korv
Jag; haha jaha vad är Dante då? en apa?

De roliga med allt var att hon sa människo korv, som att de i blöjan var någonting annat

Godnatt
Puss på näsan du söta <3

- jenny
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott!

2008-01-19, 00:57:04 - URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: