de bränner i hjärtat

-
De här är sanna ord till er falska idioter som jag älskade
 en gång i tiden
-
Jag orkar inte med det här längre, att folk ska gå och snacka skit bakom min rygg men samtidigt gå och säga att jag är en av deras bästa vänner. Vänner kommer, vänner ljuger..Dom går och ljuger och snackar.
Snackar om mitt utseende, ni tycker att folk inte borde bli svartsjuka på mig när ex; "festens snyggaste kille" ligger i samma säng som mig . Jag är tydligen bara någonting extra som ni tror att ni kan använda i reserv och plåga hur mycket ni vill och sedan veta om att jag aldrig lämna er för att de värsta ja vet är att lämna vänner, ni utnyttjar mig och jag spelar dum i huvudet, låtsas som om jag inte vet om någonting. De är skit allting, att ni står och snackar skit bakom min rygg till mina bästa och riktiga vänner är så jävla idiotisk. tro fan inte att ni kan komma tillbaka till mig igen.. Alla orden bränner i hjärtat och såren finns för alltid kvar!



Aldrig trodde jag de jag fick veta och höra om er som sa att jag var er bästa vän.
Tänk efter vart smärtan sätter sig

- jenny
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: