dag 11

God eftermiddag!

Nu har jag precis kommit hem till mamma och pappa, är skönt att komma hit och koppla av lite granna men det är ändå så fruktansvärt tråkigt. Vet inte alls vad som tänker ske i helgen, jag ska nog sova många timmar. Den här veckan har varit skit, har somnat sent och försovit mig alla dagar förutom då ja hade sovmorgon till 12:15, ja då är man ju lyckad.

Jag känner mig fortfarande lite konstig och illamåeende men ja hoppas att de går över snart.. Igår var vi till Järpen och hämtade Emma, var ju dit i tisdags och lämnade henne också, fast igår hade de hänt en liten olycka när Emma skulle laga laddaren till hennes laptop. Hon fick en kraftig stöt i sig så hon fick brännskador och massa shit, ganska hemskt faktiskt. Men hon klarade sig som tur var..

nu ska jag laga middag och äta, moder och fader är ju såklart inne i Östersund och broder är på arctic cat cupen i helgen, den hade jag också velat vara på faktiskt. Meeen!
Have a nice day!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: