bort, stanna hemma?

Jag har beslutsångest nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Jag undrar om jag ska stanna kvar i Östersund i helgen eller om jag ska åka och hälsa på mamma och pappa eller om jag ska åka någon annan stans? Sundsvall blir det inte iallafall, var ju meningen de först med eftersom man är liten så kan jag inte gå med dom andra på krogen tyvärr.
Känns nog skönast att få vara kvar i Östersund, känns som ja kanske får lite mer gjort här ändå, vara ute med de andra och skratta lite. Kan behövas, ja är så jäääävla grinig idag. Förstår inte vad de är faktiskt, men de lär väl bero på att dom andra låg och sov som en gris igår när jag ville hitta på någonting. Sött av er :)

Ska hem och sova nu snart, ligga hemma under täcket kväll som jag sa :)

- jenny
<3
sweet dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: