börjat skriva

Godmorgon.. sitter på sängkanten och lyssnar på en låt som jag fick igår, jätte bra som jag sagt ungefär 10 gånger sen igår kväll.
Jag har fått en förmåga att börja lyssna på sån här musik nu igen. Jag är i den perioden.

Igår började jag på att skriva en berättelse, den heter "Mitt liv som mig" jag har skrivit några sidor och jag hoppas på att kunna få en bra fortsättning på den när jag har energi till att skriva. Skriva är en del av livet, skriva, fotografera och visa sina känslor på bilder är det bästa som finns..

Idag ska jag åka tillbaka hem till Östersund igen efter att ha legat hemma i sjuk sängen hela veckan. Men nu är jag på benen iallafall, ska gå till skolan imorgon för att undervisa i idrott.

Har inte speciellt mycket att uppdatera mig om idag faktiskt, jag hoppas att ni alla mår bra iallafall..
Ha en bra dag

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: